Deze website maakt gebruikt van cookies voor het verbeteren van de gebruikerservaring 

Cookies toestaan Meer informatie over de cookiewetgeving 
Telemarketing

Telemarketing

In onze callcenters in Roggel en Viersen (Duitsland) werken ongeveer 60 ervaren (meertalige) telemarketeers die de sector goed kennen. Met de juiste expertise (advies, scripting en projectbegeleiding) en 'predictive dialing' voeren wij succesvol uw marktbewerkingactie of onderzoek uit. Bij predictive dialing belt de computer de klanten en worden gesprekken zo efficiënt mogelijk verdeeld. Hierdoor kunnen er tot 4 keer meer gesprekken afgewerkt worden. In overleg met u wordt een op-maat-traject gekozen.


Telemarketing kan ingezet worden voor:

Actualiseren en verrijken van uw klanten- en prospectbestand

De agrarische bedrijven uit onze databases benaderen we regelmatig voor actualisatie. U heeft de mogelijkheid onze gegevens te matchen met uw bestand en eventueel adressen toe te voegen. Ook kunt  van deze actualisatie gebruik maken door uw eigen vragen aan onze lijst toe te voegen (zie ook: scanners).

Marktonderzoek

Een actueel en verrijkt adressenbestand is een goede basis voor marktonderzoek. Wij adviseren u graag over de diverse mogelijkheden. 

Respons verhogen

Meestal reageert slechts een klein percentage (ongeveer 2%) spontaan op een enkelvoudige mailactie. Als u telemarketing inzet kunnen we tot 5 keer meer respons genereren.

Leadopvolging

We kunnen bedrijven die interesse hebben getoond in uw product of dienst volgen tot aan het moment van een afspraak, aanschaf of definitieve afwijzing. Telemarketing is hiervoor uitermate geschikt. 

Afsprakengeneratie

Het genereren van afspraken voor uw buitendienst kost u veel tijd. Wij kunnen het hele traject van afsprakengeneratie voor u uitvoeren.

Effectiviteitsmeting

U wilt ook weten wat het effect van uw marketingcampagne is? Wij kunnen dit voor u meetbaar maken! Een week na verzending van uw actie, starten wij vanuit ons gespecialiseerde callcenter een meting onder 200 bedrijven uit uw doelgroep. Zo vragen wij hen of zij de brief/e-mailing ontvangen en gelezen hebben en of zij kunnen aangeven wat de kernboodschap is. Zo weet u meteen hoe de boodschap bij uw doelgroep is geland en hoe succesvol uw campagne is geweest.