Specifieke selectie binnen uw doelgroep
Per agrarisch bedrijf beschikken wij, naast de adresgegevens, over diepgaande informatie zoals bedrijfskenmerken, toekomstplannen, investeringsintenties en nog veel meer. Dit biedt ons de mogelijkheid om zeer specifieke selecties te maken onder andere op basis van:
- Aantal melkgeiten
- Hectare grasland
- Provincies en postcodegebied
- Alternatieve energie
- Investeringsplannen in verschillende objecten
- Toekomstintenties
- Machines/voertuigen
Altijd up-to-date gegevens
Elk jaar updaten we ons adressenbestand van geitenhouders door deze telefonisch te benaderen met vragen over hun bedrijfsactiviteiten, investerings- en toekomstplannen. Hierdoor bieden wij altijd de meest actuele, diepgaande en complete achtergrondgegevens.
Direct marketing acties naar geitenhouders
Er zijn verschillende manieren om in contact te komen met geitenhouders:
- Door een postale mail te sturen (adressen kopen of huren).
- Het (laten) plannen van een afspraak op locatie of online
- De markt inzichtelijk te krijgen d.m.v. een marktonderzoek
- Het sturen van e-mailnieuwsbrieven of het doen van andere online campagnes