Het episch centrum van de data verzameling

ContactcenterContactcenter

Vanuit onze professionele contactcenters in Roermond (NL) en Viersen (DE) wordt vijf dagen per week telefonisch contact opgenomen met agrariërs uit diverse landen. Onze contactcenter agents spreken ‘de taal van de boer’. De teamleiders en het scriptingprogramma zorgen ervoor dat uw vragen op een professionele manier worden gesteld én dat u op ieder gewenst moment een actueel overzicht kunt ontvangen van de resultaten. Het op maat gemaakte belsysteem regelt een zo efficiënt mogelijke inzet van beluren. Met deze tools en expertise voeren wij succesvol uw marktbewerkingscampagne of marktonderzoek uit.

U kunt ons contactcenter team inzetten voor:

  • Het actualiseren en verrijken van uw klanten- en prospectbestand
  • Marktonderzoek
  • Het verhogen van de respons op uw (e-)mailing
  • Leadopvolging
  • Afsprakengeneratie
  • Effectiviteitsmeting

Data jaarlijks telefonisch geactualiseerd

De gegevens uit onze agrarische database actualiseren we jaarlijks in ons callcenter tijdens onze sectorale actualisatieprogramma’s. Met toestemming van agrarische bedrijven benaderen onze vaste, ervaren callcenter agents land- en tuinbouwers om data zoals bedrijfsgegevens, toekomst- en investeringsplannen en aanvullende informatie te actualiseren.

Word jij onze nieuwe collega?
Ga jij de uitdaging aan en kom je ons team versterken? Bekijk hieronder de openstaande vacatures!

  • "Met gevoel voor de sector, humor en enthousiasme goede informatie verkrijgen. Dat vind ik knap. Op basis van de input en adviezen van AgriDirect hebben we onder meer onze informatievoorziening richting klanten aangepast", zegt Niki Nuijten, business development manager swine Benelux bij MSD Animal Health

    MSD