

AgriDirect helpt je aan actuele leads om op het juiste moment onder de aandacht te komen.
Direct (e-)mailing
Wilt u uw product promoten onder een specifieke doelgroep of heeft u een aantrekkelijke actie voor prospects? Dan is direct mailing of e-mailing een geschikte manier om uw boodschap onder de aandacht te brengen. Wij kunnen e-mailadressen van agrariërs voor u verzamelen en verzorgen graag uw (e-)mailingcampagne.
Uw eigen exclusieve e-mail nieuwsbrief maken
E-mail is nog altijd één van de meest effectieve middelen om uw doelgroep aan te zetten tot actie. Via de kanalen van AgriDirect bereikt u eenvoudig uw prospects én voldoet u aan de AVG wet. Wij beschikken namelijk over de juiste opt-in email toestemming en zijn volledig AVG-proof.
U kunt uw mailing uitbesteden en de e-mail nieuwsbrief volledig naar wens door ons laten opmaken. Content kan door u zelf worden aangeleverd of laat ons meedenken met de invulling, inhoud en ontwerp. Vanzelfsprekend leiden links direct naar uw landingpagina´s en ontvangt u een overzichtelijke rapportage met open- en klik ratio. Samen voeren we succesvolle campagnes uit!
AgriDirect beschikt over e-mailadressen van agrariërs uit de Benelux:
- Nederland: 22.000 opt-in e-mailadressen
- Duitsland: 57.000 opt-in e-mailadressen
- België: 5.000 opt-in e-mailadressen
Adverteren via Boervindt.nl
Adverteer daarnaast in onze Boervindt.nl-nieuwsbrief die 10 maal per jaar wordt verstuurd naar ca. 22.000 unieke Nederlandse agrarische bedrijven. Deze e-mailnieuwsbrieven bestaan o.a. uit resultaten van de actualisatieprogramma’s en worden gecombineerd met de website www.boervindt.nl waarop aanbiedingen, zoekertjes en vers sector nieuws te vinden is. Breng zo uw product of dienst onder de aandacht via meerdere online kanalen!
Direct mailing via post
Ook offline ondersteunen wij u graag met uw direct mailing campagnes. Van voorbereiding tot verzending, u kunt uw mailing aan ons uitbesteden:
- Controleren van uw adressenbestand en eventueel het kopen of huren van adressen op basis van een zorgvuldige selectie van de meest geïnteresseerde doelgroep;
- Meedenken over een wervende tekst voor uw aanbod;
- Drukken/printen van uw mailing, al dan niet op eigen briefpapier;
- Volledig verwerken van de mailing;
- Terugkoppelen van het resultaat;
- Effectiviteit meten: hoe is je mailing ontvangen, gelezen en gewaardeerd? Hoe interessant was de boodschap voor de ontvanger?
Wilt u een direct mailing of e-mailing campagne starten? Wij ondersteunen u graag!
Businesscases
“AgriDirect houdt in de gaten wat wel en niet werkt”
“We werken al zeker 25 jaar samen met AgriDirect. Ze zijn meer collega dan externe partij. Het wederzijds vertrouwen is groot. Ze kennen de agrarische markt als geen ander, denken goed mee, zien kansen en wijzen ons daarop. Daarbovenop is het ook nog eens een heel fijne samenwerkingspartner. Open, transparant, snel en servicegericht. Ik ken de bureauwereld vanuit banen in het verleden en weet dat de commerciële druk hoog kan zijn. Bij AgriDirect merk ik daar niets van. Ze hebben altijd tijd, reageren snel en vriendelijk. Als het aan mij ligt, werken we ook de komende 25 jaar nauw met elkaar samen.”


“Met e-mailcampagnes kunnen we heel gericht doelgroepen online benaderen”
"We werken op online gebied veel samen met AgriDirect. We adverteren al jaren in hun nieuwsbrief Boervindt, die maandelijks naar 20.000 agrarische ondernemers gaat. Dat werkt: steeds als de nieuwsbrief de deur uit is, zien wij op onze site een piek van enkele honderden extra bezoekers.


“We werken nu meer vanuit de behoefte van de veehouder: waarmee is hij gebaat?”
"Met gevoel voor de sector, humor en enthousiasme goede informatie verkrijgen. Dat vind ik knap. Op basis van de input en adviezen van AgriDirect hebben we onder meer onze informatievoorziening richting klanten aangepast", zegt Niki Nuijten, business development manager swine Benelux bij MSD Animal Health

