Plan je koffiemomentje!

Maak kennis met AgriDirect

Wij verwelkomen graag nieuwe enthousiaste collega’s als callcenter agent.
Daarom organiseren wij elke woensdag, tussen 10:00u en 12:00u een koffiemomentje.
Tijdens dit koffiemomentje maak je kennis met de medewerkers van ons callcenter.
Zo kun je kennismaken met AgriDirect, medewerkers spreken en meer te weten komen over een functie als callcenter agent.

Kom kennismaken en plan jouw koffiemomentje
Elke woensdag tussen 10:00u en 12:00u

 

Wat doet een Callcenter Agent?
Een callcenter agent, ofwel medewerker callcenter, handelt diverse soorten telefoongesprekken af. Niet ieder callcenter is hetzelfde. Vaak is het beeld ‘agressief’ bellen voor de verkoop van producten, het afhandelen van klachten of hulp bieden bij problemen. Werken onder tijdsdruk en zo snel mogelijk veel telefoontjes afhandelen.

Bij AgriDirect werken we anders! Onze callcenter agents bellen met boeren en tuinders in Nederland en België. Zij halen informatie boven water over boerenbedrijven, maken afspraken voor onze klanten of stellen vragen voor marktonderzoek. Als callcenter agent is het belangrijk om goed te kunnen luisteren, een goed gesprek aan te kunnen gaan en deze informatie nauwkeurig vast te leggen.

Lijkt het je leuk om meer te weten te komen?
Wil jij graag weten wat het werk inhoudt? Meer informatie over de functie, over werken bij AgriDirect en kennismaken met medewerkers? Kom dan vrijblijvend langs tijdens dit koffiemomentje en maak kennis onze leuke collega’s! Je kunt dan alle vragen stellen die je wilt. Lijkt het je vervolgens leuk om bij ons te komen werken en voel je een klik? Dan plannen we een persoonlijk gesprek met je in.

Na aanmelding ontvang je een bevestiging per e-mail.