Wil jij inzicht in de investeringsplannen van jouw doelgroep?

Wij zijn voor jou de boer op gegaan!

Als marketeer of salesmanager wil je graag op het juiste moment onder de aandacht komen bij jouw potentiële klanten.
Maar wat is het juiste moment? Je hoort verkopers regelmatig verzoeken: ‘ik wil graag meer leads hebben!’ Een begrijpelijke uitspraak. Maar wat verwachten ze van die leads? Het antwoord ligt voor de hand: verkopers willen betekenisvolle verkoopgesprekken met prospects voeren. Daarom is het verstandig je te richten op kwaliteit in plaats van kwantiteit.

Het probleem met veel leads is dat ze niet meer zijn dan prospects. Bedrijven die tot je doelgroep behoren, maar waarvan je niet weet of ze bereid zijn te investeren in jouw product of dienst. Laat staan met jou in gesprek te gaan.

Dankzij onze jaarlijkse telefonische database actualisatie, bieden wij inzicht in de bedrijven die specifieke investeringsbehoeften hebben en kunnen we je helpen daarbij op het juiste moment onder de aandacht te komen.

Wij hebben voor jou leads verzameld van bedrijven die op (korte) termijn willen investeren in:

  • Tractoren
  • Spuitmachines
  • Voermengwagens
  • Nieuwbouw stallen
  • Koeltechniek
  • Kunstmeststrooiers
  • Balenwikkel- persmachines
  • Combine/maaidorsers
  • Zonnepanelen
  • Silage- opraapwagens
  • Zaai- en plantmachines
  • Grondbewerkingsmachine
  • Oogstmachines
  • Schudders
  • … en nog veel meer!

Wil je weten welke leads we allemaal hebben? Download gratis het whitepaper over leadgeneratie in de agrarische sector, met o.a de complete lijst met leadobjecten, tips over leadopvolging en de customer journey in de agrarische sector!


Jouw voordelen:

  • concrete en exclusieve leads van jouw doelgroep
  • een boost voor jouw marketing- en salesactiviteiten
  • een voorsprong in kennis t.o.v. concurrenten

Heb je interesse in deze leads? Neem dan contact met ons op. Je ontvangt exclusief de contactgegevens van deze bedrijven om zelf op te volgen. Of wij helpen je met de juiste opvolging door middel van een uitgekiende (online) campagne.

15%
15% van de akkerbouwers wil investeren in een nieuwe of tweedehands tractor
6%
6% van de akkerbouwers/loonwerkers wil investeren in spuitmachines

Download whitepaper
Leadgeneratie

Ontvang gratis het whitepaper over leadgeneratie in de agrarische sector, met o.a de complete lijst met leadobjecten, tips over leadopvolging en de customer journey in de agrarische sector!