Onze aanpak

Van propositie tot afsprakengeneratie leggen we de basis voor een krachtig marketingtraject.
Onze aanpak bestaat uit 4 stappen:

Stap 1: Op zoek naar potentieel

Stap 2: Doelen bepalen en campagnes bouwen

Stap 3: Leads en inzichten

Stap 4: Succesvolle follow up

Stap 1

Op zoek naar potentieel

  • Op basis van de klantprofielen van onze klant helpen we om diepgaande inzichten naar boven te halen uit onze data.
  • Vervolgens brengen we het marktpotentieel in kaart en stellen we datasets samen.
  • De data die we hiervoor gebruiken wordt jaarlijks telefonisch geactualiseerd door professionele, ervaren callcenter agents in ons eigen callcenter.

Stap 2

Doelen bepalen en campagnes bouwen

 

  • We bepalen samen doelen en targets op basis van het marktpotentieel.
  • Samenstellen boodschappen en middelen (touchpoints) die AgriDirect kan invullen binnen de customer journey van de klant.
  • Onder de aandacht brengen van diverse boodschappen via direct marketing campagnes (offline en online)

Stap 3

Leads en inzichten

 

  • Door de reacties op campagnes te blijven meten, generen we inzichten in respons en conversie. Hiermee verrijken we de database van de klant.
  • Op basis van deze inzichten ontwikkelen we vervolgcampagnes en genereren we waardevolle leads.
Direct marketing

Stap 4

Samen naar een succesvolle follow up

 

  • Met een goede opvolging worden uitstekende conversies behaald en brengen we leveranciers persoonlijk in contact met agrariërs. Zo kunnen we afspraken maken, uitnodigen voor evenementen, demodagen, beurzen etc. Alles om hun sales persoonlijk in contact te brengen met boeren.

Onze opdrachtgevers

  • Lely logo
  • delaval logo
  • for farmers logo
  • nieuwestroom logo
  • rabobank logo
  • unive logo
  • agrimedia
  • MSD
  • Bayer logo