Gaby houdt al 25 jaar het AgriDirect call center toekomstproof

Gaby van de Mortel is het bruisend hart en eindverantwoordelijke van het AgriDirect call center met ruim 40 medewerkers en twee teamleiders. Al 25 jaar houdt Gaby het AgriDirect call center draaiende, optimaliseert de resultaten en maakt het toekomstproof.

Gaby van de Mortel

Als sparringpartner tussen de opdrachtgevers en haar call centrum team onderhoudt zij alle contacten voor, tijdens en na de uitvoering van de diverse bel-projecten.

Met al haar kennis en jarenlange ervaring neemt ze samen met de opdrachtgevers de gewenste planningen, doelgroepen, belscripts, te behalen doelen, tempo’s en steekproeven door. En wanneer de belcampagne eenmaal loopt, dan checkt ze regelmatig of de gestelde doelen ook daadwerkelijk worden gehaald of desgewenst acuut bijgesteld moeten worden. Natuurlijk altijd in overleg met de opdrachtgever.

Personele zaken, bezetting en planningen, niks ontgaat haar. Even eens is ze druk bezig met het toekomstproof maken van het AgriDirect call center. Welke processen in het callcenter kunnen verbeteren, zodat er efficiënter gewerkt kan worden. Zijn er verbeteringen aan te brengen in bijvoorbeeld de software en de hardware. Lopen alle technische processen goed? Kortom wat is er nodig om de huidige processen in het callcenter zo veel mogelijk te optimaliseren.

Daarnaast is het uitermate belangrijk om voorbereid te zijn op alle uitdagingen van buitenaf waar wij als AgriDirect niet direct invloed op hebben, zoals bijvoorbeeld de terugloop van het aantal agrarische bedrijven in Nederland, de AVG-wetgeving en de dalende bereidheid tot telefonisch deelname aan onderzoeken. Een leuke uitdaging waar onze Gaby niet bang voor is om deze aan te gaan!

afspraken generatie »

Verrijking actualisatie »

Klantentevredenheid »