Voordeel van specifieke selecties
Het grootste voordeel van het specifiek selecteren van uw doelgroep is dat u uw doelgroep precies kan afstemmen op uw marketingcampagne. Als u een marketingcampagne wilt afstemmen op glasgroentetelers zoals tomatentelers of juist op snijbloementelers zoals tulpentelers dan wilt u natuurlijk ook alleen deze specifieke doelgroep bereiken om uw campagne zo efficiënt en effectief mogelijk te maken.
Glastuinbouw-actualisatie
Ons databestand met adressen van glastuinbouwers houden we zo actueel mogelijk. Daarom worden alle glastuinders in Nederland en België jaarlijks tijdens de Glastuinbouw-actualisatie telefonisch benaderd met vragen over hun toekomst- en investeringsplannen en andere relevante informatie. U kunt zelf ook deelnemen aan dit actualisatieprogramma door uw eigen vragen toe te voegen aan het belscript en daarmee exclusieve informatie te verkrijgen of leads te genereren.
Lees hier meer over de actualisatieprogramma’s van AgriDirect
Communiceren met glastuinders
De adressen van glastuinbouwers zijn op verschillende manieren in te zetten:
- Adressen kopen of huren voor direct mailings.
- Afspraken- of leadgeneratie (telefonische benadering via ons callcenter).
- (Online) Marktonderzoek.
- E-mailmarketing (exclusieve e-mailing nieuwsbrieven).
- AgriDirect bezit Opt-in toestemming van glastuinbouwers.
- Sociale media (bereik glastuinders op Facebook).