Welke kanalen en bronnen zijn het belangrijkst bij het aankoopproces van boeren en tuinders?
AgriDirect deed onderzoek onder bijna 600 agrariërs naar hun gedrag, beweegredenen en bronnen om tot een aankoop te komen.
De juiste benadering van jouw doelgroep begint met een actueel en uitgebreid databestand. De database van AgriDirect bevat de meest actuele adresgegevens en data van maïstelers en bedrijven met grasland in Nederland, Duitsland en België. Deze data helpen u effectief en gericht aan de slag met uw marketing en sales activiteiten.
Naast adresinformatie hebben we de beschikking over tal van gegevens zoals bedrijfsactiviteiten, toekomstintenties en investeringsplannen. Dit biedt ons de mogelijkheid om zeer diepgaande selecties te maken onder andere op basis van:
Jaarlijks benaderd AgriDirect bedrijven met mais en grasland telefonisch om informatie te verzamelen over hun bedrijfsactiviteiten, investerings- en toekomstplannen. Hierdoor bieden wij altijd de meest actuele en complete data.
Er zijn verschillende manieren om in contact te komen met bedrijven met mais en grasland:
Vraag hieronder vrijblijvend meer informatie aan.
Meer informatie
Ontvang gratis de meest actuele marktinformatie in één overzicht, met o.a. bedrijfskenmerken, agrarische activiteiten, teelten, informatie over machines en nog veel meer!