AgriDirect helpt je aan actuele leads om op het juiste moment onder de aandacht te komen.
Nu is het beste moment om te oogsten
Als marketeer of salesmanager wil je graag op het juiste moment onder de aandacht komen bij jouw potentiële klanten. Dankzij onze jaarlijkse database actualisatie, bieden wij inzicht in de bedrijven die specifieke investeringsbehoeften hebben. Wij helpen je daarbij op het juiste moment onder de aandacht te komen.
Op dit moment hebben wij tal van leads van bedrijven die hebben aangegeven investeringsplannen te hebben. Als deze boeren hun plannen werkelijk gaan doorzetten, dat gebeurt dit vaak richting het einde van het jaar. Dit is het moment dat jouw bedrijf kan oogsten.
Bekijk hier de leads die je niet wilt missen:
Heb je interesse in deze agrarische leads?
Je ontvangt exclusief de contactgegevens van deze bedrijven om zelf op te volgen Of wij helpen je met de juiste opvolging door middel van een uitgekiende (online) campagne.
Wil je deze leads niet missen?
Businesscases
“Er zijn niet veel organisaties die in korte tijd een grote groep varkenshouders kunnen bevragen én de taal van de boer spreken.”
"Er zijn niet veel organisaties die in korte tijd een grote groep varkenshouders kunnen bevragen én de taal van de boer spreken. Het is bij zo’n onderzoek nodig dat varkenshouders zich uitspreken over de POV en niet meteen ophangen als zij gebeld worden.", zegt Linda Verriet, voorzitter van Producenten Organisatie Varkenshouderij (POV)
“AgriDirect houdt in de gaten wat wel en niet werkt”
“We werken al zeker 25 jaar samen met AgriDirect. Ze zijn meer collega dan externe partij. Het wederzijds vertrouwen is groot. Ze kennen de agrarische markt als geen ander, denken goed mee, zien kansen en wijzen ons daarop. Daarbovenop is het ook nog eens een heel fijne samenwerkingspartner. Open, transparant, snel en servicegericht. Ik ken de bureauwereld vanuit banen in het verleden en weet dat de commerciële druk hoog kan zijn. Bij AgriDirect merk ik daar niets van. Ze hebben altijd tijd, reageren snel en vriendelijk. Als het aan mij ligt, werken we ook de komende 25 jaar nauw met elkaar samen.”
“Met e-mailcampagnes kunnen we heel gericht doelgroepen online benaderen”
"We werken op online gebied veel samen met AgriDirect. We adverteren al jaren in hun nieuwsbrief Boervindt, die maandelijks naar 20.000 agrarische ondernemers gaat. Dat werkt: steeds als de nieuwsbrief de deur uit is, zien wij op onze site een piek van enkele honderden extra bezoekers.
“We werken nu meer vanuit de behoefte van de veehouder: waarmee is hij gebaat?”
"Met gevoel voor de sector, humor en enthousiasme goede informatie verkrijgen. Dat vind ik knap. Op basis van de input en adviezen van AgriDirect hebben we onder meer onze informatievoorziening richting klanten aangepast", zegt Niki Nuijten, business development manager swine Benelux bij MSD Animal Health