Bereik eenvoudig uw agrarische doelgroep met direct mailings

Direct (e-)mailingDirect (e-)mailing

Wil jij jouw product met maximale impact onder de aandacht brengen bij jouw agrarische doelgroep? Wij bieden de perfecte oplossing met onze Boervindt e-mailservice, waarmee je verzekerd bent van een gericht bereik én waardevol verkeer naar jouw website. Klik hier voor voorbeelden van deze exclusieve Boervindt e-mailcampagnes.

Vanzelfsprekend leiden links direct naar de gewenste landingspagina’s en ontvang je een overzichtelijke rapportage met open- en klik ratio. Met een gemiddelde openingsrate van ca. 30% en uitschieters tot ruim 50%, bewijzen onze Boervindt e-mailcampagnes keer op keer hun effectiviteit.

AgriDirect beschikt over e-mailadressen van agrariërs uit de Benelux:

• Nederland: 22.000 opt-in e-mailadressen
  • Duitsland: 57.000 opt-in e-mailadressen
  • België: 5.000 opt-in e-mailadressen

De voordelen van onze Boervindt e-mailservice:

Tijds- en kostenbesparing

Geen gedoe met het opbouwen van een eigen e-maillijst. Maak gebruik van onze agrarische database. Dit bespaart kostbare tijd en middelen die anders nodig zouden zijn voor het verzamelen en valideren van e-mailadressen.

Gericht doelgroep bereik

Met onze service ben je verzekerd van directe aandacht van jouw specifieke doelgroep. Ons dataplatform diepgaande dataplatform bevat één e-mailadres per agrarisch bedrijf, waardoor je nauwkeurig en gericht kunt communiceren.

Verkeer naar jouw website

Onze e-mailservice is ontworpen voor resultaten. Alle links en oproepen tot actie leiden direct naar jouw website, wat resulteert in meer verkeer naar jouw website en de mogelijkheid om conversies te stimuleren.

Volgens wet- en regelgeving

Geen zorgen over juridische complicaties. Onze opt-in e-mailadressen voldoen aan alle geldende wet- en regelgeving op het gebied van e-mailmarketing.

Betrouwbare verzending

AgriDirect fungeert als de verzender onder de gerespecteerde merknaam Boervindt. Dit creëert geloofwaardigheid en vertrouwen, waardoor jouw e-mails vaker worden geopend en gelezen.

Meer weten? Download de informatieflyer van onze Boervindt e-mailservice:

Adverteren via de Boervindt-nieuwsbrief

Adverteer daarnaast in onze Boervindt-nieuwsbrief die 10 maal per jaar wordt verstuurd naar ca. 22.000 unieke Nederlandse agrarische bedrijven. Deze e-mailnieuwsbrieven bestaan o.a. uit resultaten van de actualisatieprogramma’s. Breng zo jouw product of dienst onder de aandacht via meerdere online kanalen!

Businesscases